hr / 8 października 2021

Decathlon Żory poszukuje LIDERA SERWISU

Cześć!

Serwis w Żorach zmienia się, tak jak zmienia się DECATHLON. 
Nasz serwis to nie tylko miejsce wykonywania usług. To miejsce, gdzie dbamy o jak najlepszy customer experience, aby każda wizyta zostawiała doświadczenie profesjonalnej i miłej obsługi. Dlatego poszukujemy mocnego zawodnika do naszego zespołu, który podjąłby się wyzwania
LIDERA SERWISU DECATHLON ŻORY i zajął się:
 
-> dbaniem o jak najlepszy wizerunek serwisu
-> organizacją wewnątrz serwisu
– pracą z zapasem części i narzędzi serwisowych
– nadzorowaniem wykonywania usług profesjonalnie i terminowo zapewniając przy tym wyjątkowy kontakt z użytkownikami
– pilotowaniem działalności ekonomicznej serwisu
– promowaniem serwisu wśród lokalnej społeczności online i offline.
 
 
Jeżeli chcesz prowadzić swój mały, profesjonalny biznes serwisowy i posiadasz:
– doświadczenie w serwisie Decathlon
– wiedzę techniczną z zakresu napraw serwisowych (serwis rowerowy, zimowy i personalizacja)
oraz jesteś:
– przykładem dla innych w wykonywaniu pracy Doradcy Serwisu
– osobą energiczną, witalną i kreatywną, nie bojącą się wyzwań
 
To co możemy Ci zaoferować to:
-możliwość rozwoju w zakresie zarządzania biznesem i lokalnym projektem serwisu
-zaufanie i autonomię w działaniu
– pełne wsparcie ekipy w czasie realizacji swojego projektu
– jasno określony i transparentny playground
 
 
Na zgłoszenia czekam do 22.10.
Skonsultuj decyzję z swoim przełożonym i czekamy na Ciebie ! 
Aplikuj w dowolnej dla Ciebie formie na:
jakub.kotlarski@decathlon.com ,  weronika.niemczura@decathlon.com