MIGAM
Hej Wszystkim !
jak wiecie wprowadzamy w życie projekt MIGAM, który mieliście szansę ostatnio przetestować. Testy uświadomiły nam, w którym kierunku chcemy iść i co jeszcze musimy poprawić.
Wspólnie z MIGAM przez ostatnie dwa miesiące pracowaliśmy nad wideorozmową przez stronę internetową oraz obsługą na decahlon.pl
Planujemy aby usługa MIGAM została wdrożona dla klientów najpóźniej do 24 listopada. Jest do ważne, aby projekt ruszył jednocześnie we wszystkich sklepach po to, aby podążać wartościami które wyznaje OMNICHANNEL. Będziemy wdzięczni za Wasze pełne zaangażowanie, pokażmy, że Decathlon jest United i nie MIGA się od odpowiedzialności 🙂
W związku z tym chcielibyśmy abyście podążali według poniższych wytycznych:
1. Każdy sklep powinien przygotować jeden tablet, który zawsze będzie dostępny i każdy będzie świadomy jego obecności (najlepiej aby oznaczyć go jakąś naklejką) musi też być wyposażony w kamerkę przednią oraz słuchawkę z mikrofonem . Słuchawki Geonaute ONEAR 50 sprawdzają się do tego idealnie 🙂
2. Na każdym tablecie powinien się znajdować skrót do strony MIGAM na ekranie powitalnym (adres strony:https://tinyurl.com/yby4vxny )
3. Film instruktażowy jak dodać link do ekranu powitalnego na tablecie: FILM INSTRUKTAŻOWY)
4. Aby połączyć się z konsultantem wystarczy wejśc na stronę, kliknąc przycisk „POŁĄCZ” i oczekiwać na rozmowę wideo z tłumaczem.
5. Każdy sklep powinien wyznaczyć lokalnego Lidera, który razem z Nami będzie koordynował pracę nad MIGAM.
6. Wybrany Lider zgłosi się do tego pliku: LOKALNI LIDERZY MIGAM
7. Pamiętajcie deadline to 24.11 !
Jesteśmy w trakcie zamawiania komunikacji w postacji plakatów oraz naklejek dla wszystkich sklepów. Otrzymacie naklejkę informujące na POK, naklejki na wejście do sklepu oraz plakaty na sklep (socjal). W osobnym mailu wyślemy link do komukacji gdyby ktoś potrzebował większej ilości.
Jeżeli macie jakieś pytanie czy wątpliwości to prosimy o kontakt na podane adresy mailowe: