MARKETING
był/a
MARKETING SPECIALIST
jest
HEAD OF COMMERCIAL ACTIVATION

Cześć! Jestem Karolina i pochodzę z Poznania. Moją pasją sportową jest bieganie, mam na koncie Koronę Półmaratonów Polskich i maraton w Berlinie. Kocham też przejażdżki rowerowe, długie spacery, a w chwilach, gdy potrzebuję złapać balans, sięgam po matę do jogi. Mieszkając w moim rodzinnym mieście, ukończyłam studia ściśle powiązane z marketingiem oraz przez blisko 6 lat zdobywałam doświadczenie w tym obszarze pracując w działach marketingu, PR & social media organizacji takich jak YES Biżuteria, Volkswagen Group Polska czy po stronie agencyjnej.

Do Zespołu Marketingu Decathlon jako Marketing Specjalista dołączyłam na początku 2020 roku. Przez ten okres, najpierw pod skrzydłami Wojtka Kozłowskiego, a później Krzysztofa Gońki, miałam okazję zrealizować wiele zróżnicowanych projektów marketingowych, zmierzyć się z niejednym wyzwaniem, ściśle współpracować z zespołem sportów rowerowych i dobrze poznać aspekty funkcjonowania Decathlon. Cieszę się, że praca, którą wykonałam, dziś skutkuje nowym wyzwaniem.

Krzysztof – dziękuję za wszystkie challenge, powierzone mi projekty i wiele ważnych słów, które nie raz pomogły mi podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i mimo to ją przeskoczyć.

Rafał – dziękuję za te trzy wspólne sezony, nie raz to była jazda bez trzymanki, zawsze był to ogrom nauki. Bez Ciebie i całej ekipy rowerowej dziś nie byłabym tutaj, gdzie jestem.

Piotr – dziękuję za zaufanie i powierzenie mi zupełnie nowej roli w zespole. Bardzo cieszę się na współpracę i dołożę wszelkich starań, żeby wspólnie osiągnąć sukces. 

 


Karolina, wielkie podziękowania za ostatnie 2,5 roku wspólnych działań. Wykazałaś się w nich dużą dozą odpowiedzialności i refleksji, sprawnie wykorzystując wszelkie dostępne marketingowe narzędzia i rozwiązania. Z przyjemnością obserwowałem to, jak dążysz do wyznaczonych celów zarówno na poziomie prowadzonych projektów, jak i z myślą o swoim osobistym rozwoju. To właśnie regularne wychodzenie poza Twoją strefę komfortu sprawiło, że dzisiaj mogę Ci ogromnie pogratulować nowej odpowiedzialności. 3mam kciuki, bo wiem, że świetnie zaopiekujesz się zarówno marketing specjalistami, jak i kampaniami dla naszych topowych sportów. Powodzenia!

Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication


Siłą marki Decathlon jest to, że ma dla klienta najlepszą ofertę produktów sportowych na każdą porę roku, niezależnie od sportu. Aby przełożyć ten potencjał na sukces biznesowy, trzeba do jak najszerszej grupy odbiorców dotrzeć we właściwy sposób, we właściwym czasie i z odpowiednim natężeniem…. Do tego potrzebny jest perfekcyjny plan, a nad jego stworzeniem będzie czuwał nowo powstały dział Commercial Activation z Karoliną na czele. Głęboko wierzę, że Twoje doświadczenie marketingowe, systematyczność i legendarna (bo poznańska!) organizacja pracy przełożą się na sukces tego pomysłu. Dziękuje ci Karolina za podjęcie rękawicy i otwartość na zupełnie nowe wyzwanie – trzymam kciuki! 

Piotr Szeleszczuk, Marketing Director

@

DODAJ KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  1. KKRZYS23 / 2 lata temu

    Myślę, że dział rowerowy jeszcze niejedną jazdę bez trzymanki będzie gwarantował. Gratulacje Karola!