Wsparcie lokalnego biznesu na OPCO MASKA&KEMPING
Lipiec zaczął się na dobre, a wraz z nim nadszedł szalony handel. Aby wzmocnić trafik do sklepów stacjonarnych, w ramach kampanii OPCO MASKA & KEMPING wykorzystujemy lokalne fanpejdże na Facebooku. Jak? SPRAWDŹ!
Na lokalnych fanpejdżach sklepów stacjonarnych zostały ustawione 2 reklamy.
Pierwsza z nich dotyczy kempingu i naszej gwiazdy z reklamy TV – namiotu 4.1 F&B. Z tej reklamy użytkownik może przeklikać się do e-sklepu celem zrobienia zakupów w Internecie. Trafia do butiku, w którym może bezpośrednio zrobić zakupy lub znaleźć interesujący go sklep stacjonarny. Powodem do wizyty w sklepie ma być pomoc specjalisty w doborze sprzętu.
Mierzymy zarówno wejścia do sklepu internetowego z konkretnego fanpejdża, obrót wygenerowany za pośrednictwem fanpejdża w sklepie www oraz przekliki na podstronę z adresami sklepów. Plusy takiego działania:
– precyzyjne dotarcie do użytkowników należących do społeczności lokalnej sklepu,
– możliwość przypisania obrotu do konkretnego sklepu,
– zaproszenie do sklepu stacjonarnego i zwiększenie trafiku.
Druga reklama dotyczy natomiast maski easybreath. Tutaj jednak użytkownik ma dwa wyjścia – albo trafi do analogicznego butiku z produktami z możliwością przekliku do strony z adresami sklepów stacjonarnych, albo może z poziomu Facebooka kliknąć button „Jak dojadę”, po czym otrzyma mapkę ze szczegółami dojazdu do konkretnego sklepu.
Wyniki działań wraz z wnioskami pojawią się po zakończeniu kampanii OPCO 🙂