Van Rysel pozamiatał! Sprawdź kampanię modelu ULTRA RCR AF Ultegra!
W każdym miesiącu prowadzimy kampanię skierowaną do konkretnej grupy osób interesujących się danym sportem, by pokazywać, że nasze produkty są najwyższej jakości oraz posiadają zaawansowane technologicznie rozwiązania. W sierpniu wybór padł na rowery szosowe. To, że nasze rowery sprawdzają się na trasie podkreślaliśmy na przykładzie roweru szosowego ULTRA RCR AF Ultegra!
Promowany rower to Ultra RCR AF Ultegra.
Kampania trwała w dniach 09.08 – 04.09.
Kanały biorące udział w kampanii kierowały ruch do dedykowanej strony kampanii.
Jakie działania miały miejsce?
1. Social media – w sierpniu byliśmy obecni w wielu różnych formatach na Facebooku i Instagramie.
A. Kanwa
Zasięg: 281 664 użytkowników
Liczba kliknięć: 11 297
B. Wideolinkpost
Zasięg: 126 464 użytkowników
Liczba kliknięć: 7 019
C. Photolinkpost
Zasięg: 142 368
Liczba kliknięć: 4 821
D. Photolinkpost sprzedażowy
Zasięg: 110 656 użytkowników
Liczba kliknięć: 3 634
E. Instagram stories
Zasięg: 203 672 użytkowników
Liczba kliknięć: 1 136
Obrót wygenerowany w e-sklepie post impresja dla wszystkich formatów i różnych produktów: 211 tysięcy zł
2. Reklama display w sieci Google’a
Wyświetlenia: 3,5 miliona
Kliknięcia: 10 708
3. Wizerunkowe materiały na Instagramie
4. Mailing do lojalnych klientów:
Liczba kliknięć w LP: 4 425
Open rate: 5,8%
Jak poradził sobie pod kątem sprzedażowym?
A jak wyglądała sprzedaż roweru Ultra RCR AF w trakcie kampanii?
Sprzedaliśmy 7 takich rowerów, co przełożyło się na obrót w wysokości 38 493 zł.
Cała rodzina rowerów Racing zanotowała natomiast 2,05% progresji i obrót: 150 392 zł.