Nagody dla kampanii Decathlon. Sprawdzamy się w marketingu!
W ostatnim tygodniu odbyły się rozdania nagród dwóch branżowych konkursów marketingowych. W obu konkursach wystawiliśmy po jednej kampanii. Ppchwaliliśmy się akcjami „Decathlon Carbon Challenge” oraz wspinaczkową aktywacją „Korona Polskich Skałek”.
„Decathlon Carbon Challenge” reprezentował Decathlon w konkursie IAB Mixx Awards. Do konkursu zgłaszane są kampanie, które rywalizują o miano najlepszej kampanii digitalowej w kilkunastu różnych kategoriach. W tym roku zgłoszone zostały 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
Kampania aktywująca kolarzy szosowych zdobyła brązową statuetkę w kategorii „limited budget”. Naszymi partnerami byli dom mediowy MullenLowe Media Hub oraz agencja kreatywna Opus B.
Brawa dla wszystkich osób związanych z przygotowaniem i obsługą kampanii! Wojciech Kozłowski, Damian Fornalski, Paweł Dembiński – gratulacje 🙂
To nie pierwsza nagroda dla kampanii Decathlon Carbon Challenge. Wcześniej, udało nam się otrzymać wyróżnienie w kategorii „Grywalizacja” na gali #GoldenArrow2019 – konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz SMB Polskie Stowarzyszenie Marketingu. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych oraz premiowanie przełomowych rozwiązań.
„Korona Polskich Skałek”, która była skierowana do pasjonatów wspinaczki, została natomiast wyróżniona w 23. konkursie niezależnej kreacji w reklamie „KREATURA”. Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Kampanię przygotowaliśmy wraz z agencją kreatywną Neon Shake Advertising.
Szczególne brawa należą się na pewno Jankowi Adamcowi i Piotrowi Dąbrowie! 🙂
W międzyczasie zdobyliśmy również uznanie w oczach magazynu „Press” i„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, które ogłosiły wyniki największego na rynku rankingu medialności brandów. XII edycja badania „Top Marka” objęła aż 500 marek z 50 branż. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii „Sport i Fitness”.
Brawo dla całego zespołu marketingu! 🙂
To nie koniec! Mamy nadzieję, że jeszcze niejednokrotnie uda nam się pozytywnie zaskoczyć naszych sportowych użytkowników interesującymi sportowymi aktywacjami! ??