Instagram o najlepszych kostiumach do uprawiania sportów wodnych! [RAPORT]
Hejho,
przede wszystkim chciałam Wam pogratulować świetnych wyników na surfie, który był 5 sportem w czerwcu pod względem obrotu.
Prawie 1/3 udziału w obrocie surfa w czerwcu miały kostiumy kąpielowe damskie.
W tym roku jednym z naszych celów jest zwiększenie udziału w obrocie surfa, strojów damskich dla zaawansowanych i ekspertek.
W 2018 roku w sezonie (czerwiec-sierpień) udział tego asortymentu wyniósł 6,07% – w tym roku od początku czerwca mamy już 5,58% i wciąż idziemy w górę – gratuluję i zachęcam do dalszego animowania tematu.
Przy tej okazji spieszę do Was z wynikami naszej ostatniej kampanii influencerskiej, która odbyła się między 13 a 19 czerwca i miała za zadanie pomóc nam w realizacji wyżej wymienionego celu.
Dodatkowo określiliśmy sobie dodatkowe wskaźniki:
120 000 zasięgu postów oraz 21000 interakcji pod postami.
Ostatecznie wygenerowaliśmy zasięg na poziomie 168 699, co daje 141% realizacji oraz 25381 interakcji pod postami <3 (121%).
Nasze kostiumy trafiły do 7 influencerek, które miały za zadanie pokazać szeroką ofertę strojów w Decathlonie oraz podkreślić ich sportowość.
Zestawy otrzymały: @n.wolniewicz, @magdalencja, @kamilakrzeska, @ania_fitness, @martynakepa, @malubaaa, @patrycjabanas
Kostiumy kąpielowe odpaliły w tym sezonie naprawdę petardycznie. Stroje dla początkujących wygenerowały w czerwcu ponad 3 mln obrotu i zanotowały 41% wzrostu, a te dla zaawansowanych zrobiły obrót w wysokości ponad 700 k pln, co przełożyło się na 27% wzrost.
Produkty z kampanii przed jej rozpoczęciem (31.05-12.06.2019) wygenerowały obrót na ponad 181 k pl, a w trakcie jej trwania i tydzień po (13.06-30.06.2019) 469 k pln, co daje wzrost obrotu w tak krókim czasie o 158%!!!
A pamiętajcie, że wakacje dopiero się zaczęły i przed nami jeszcze 3 turnusy 🙂
Aby podtrzymać ten dobry trend zachęcam do:
- wysyłania @ z Interact i pokazywania oferty Waszej lokalnej społeczności
- a jeśli macie ochotę powiedzieć klientom coś więcej o rodzajach kostiumów Olaian w sklepach, to przypominam o komunikacji do samodzielnego wydruku, którą przygotowałam. Nadaje się idealnie do okienek w przymierzalniach lub dziale -> https://plus.google.com/u/0/photos/photo/104146920805394343723/6706793219732239362?sqid=108697773211442220176&ssid=d4b05e4f-1d0b-449c-a172-686fb2a62f31
W razie pytań, jestem do Waszej dyspozycji.
Udanego handlu!