Gratka dla wędkarzy i wspinaczy! Sprawdź!
W każdym miesiącu prowadzimy kampanię skierowaną do konkretnej grupy sportowców interesujących się danym sportem, by pokazywać, że nasze produkty są najwyższej jakości oraz posiadają zaawansowane technologicznie rozwiązania. W lipcu wybór padł na wędkarstwo oraz na wspinaczkę. To, że nasze produkty sprawdzają się w sporcie wędkarzy i wspinaczy podkreślaliśmy na przykładzie pływadełka Float Tube FLTB -5 oraz butów Simond Edge!
WĘDKARSTWO
Użytkowników zainteresowanych wędkarstwem kierowaliśmy na dedykowaną stronę www.
Poprzez jakie kanały prowadziliśmy komunikację?
1. Facebook
A. Kanwa
B. Videolinkpost
C. Photolinkpost
D. Reklama sprzedażowa
Komunikacja sprzedażowa kierowała ruch do butiku z rodziną pływadełek.
E. Instagram Stories
Jak sobie poradziły materiały?
Zasięg: 795 tysięcy użytkowników w social mediach
Odsłony: 1,8 mln!
Kliknięcia: 28 tysięcy
Obrót w e-sklepie: 66 tysięcy zł
CTR kreacji: śr. 2,20%
2. Decablog – na blogu pojawił się test pływadełka autorstwa Patryka Szwarcbacha z Decathlon Opole. Bardzo rzeczowy, spotkał się z dużym zainteresowaniem pasjonatów wędkarstwa!
Promocja na Facebooku Decathlon Polska:
Liczba unikalnych wejść: 5856 użytkowników
Czas spędzony na stronie: 03:01
Zasięg na FB: 97 tysięcy użytkowników
Kliknięcia z FB do artykułu: 1926 kliknięć
3. Banery display
Odsłony: 240 tysięcy
Kliknięcia: 2 tysiące
4. Materiał stworzony dzięki Agnieszce Żórawskiej (brawo Aga!) przy współpracy z Jackiem Kolendowiczem – liderem opinii w temacie karpiarstwa:
Link do pełnego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=NGhzuH05tJk&t=18s
5. Mailing
Jaki efekt uzyskaliśmy?
W lipcu sprzedaliśmy 21 sztuk pływadełka (obrót 16 700 zł).
Progresja rodziny pływadełek: 217% progresji.
WSPINACZKA
Przy okazji komunikacji ze wspinaczami również kierowaliśmy ich na dedykowaną stronę www.
Skąd kierowaliśmy ruch na stronę?
1. FACEBOOK
A. Kanwa
B. Wideolinkpost
C. Photolinkpost
D. Reklama sprzedażowa
Komunikacja sprzedażowa kierowała ruch do butiku z rodziną butów wspinaczkowych.
E. Instagram Stories
Efekt w social mediach:
Zasięg: 424 tysięcy użytkowników w social mediach
Odsłony: 1,07 mln!
Kliknięcia: 9,6 tysięcy
Obrót w e-sklepie: 25 tysięcy zł
CTR kreacji: śr. 1,20%
2. Banery display
3. Mailing
Jaki efekt uzyskaliśmy?
W lipcu sprzedaliśmy 6 sztuk butów Simond Edge.
Progresja rodziny butów wspinaczkowych: 40,6% progresji.
Była to druga rodzina pod kątem udziału całej wspinaczki: 13% udziału.
W sierpniu prowadzimy komunikację skierowaną do kolarzy szosowych 🙂
W razie jakichkolwiek pytań – jestem do dyspozycji!