Czy nasze plecaki są super? Sprawdźcie kampanię superiority!
W każdym miesiącu prowadzimy kampanię skierowaną do konkretnej grupy osób interesujących się danym sportem, by pokazywać, że nasze produkty są najwyższej jakości oraz posiadają zaawansowane technologicznie rozwiązania. W czerwcu wybór padł na plecaki trekkingowe. To, że nasze plecaki sprawdzają się w trekkingu podkreślaliśmy na przykładzie plecaka TREK 500!
Możliwie wszystkie kanały kierowały naszych użytkowników na dedykowaną stronę kampanii: https://www.decathlon.pl/plecak.html
Poniżej lista działań:
1. Film zrealizowany przy pomocy influencera na Youtube’ie.
Współpraca z Panem Buschcraftowym ułożyła się wyśmienicie. Wideo stało się prawdziwym hitem na jego kanale, szybko wskakując na pierwsze miejsce pod kątem czasu obejrzeń.
Średni czas obejrzeń: 10:53, więc o ponad minutę dłużej niż średnia filmów na kanale tego influencera. Jesteśmy też powyżej średniej na Youtube’ie – materiał influencerów z kategorii hobby/nisze tematyczne to watch time na poziomie 9:00 minut.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=8dOc4uQJUqA&t=526s
2. Mailing do naszych stałych klientów deklarujących uprawianie trekkingu:
Podsumowanie mailingu:
3. Materiał z testem plecaka TREK 500 w serwisie tematycznym www.goryonline.com
Link: https://www.goryonline.com/plecak-trek-500-50—10-l—forclaz,2010279,i.html
4. 2 materiały na Decablogu – Decablogera oraz współpracującego z Decathlon blogera.
Materiał wideo Radzimira Burzyńskiego: https://blog.decathlon.pl/porady/szukasz-plecaka-na-kilkudniowe-wedrowki-sprawdz-forclaz-trek-500/
Testy plecaka Bartosza Konopki: https://blog.decathlon.pl/porady/w-co-zapakowac-ekwipunek-w-gory-test-plecaka-trekkingowego-trek-500-forclaz/
5. Media społecznościowe Decathlon – Facebook i Instagram
Bylismy obecni z wieloma formatami w social mediach.
Kanwa:
Post statyczny:
Instagram stories:
Grid wizerunkowy na Instagramie:
Łącznie:
Kliknięcia na stronę kampanii: 18, 4 tysiąca
Zasięg: 530 tysięcy użytkowników
Wygenerowany obrót: 42 tysiące złotych
6. Display rich mediowy (animowany, z którym można wejść w interakcję) na stronach www:
Liczba kliknięć: 6400 klików
Wyniki eko dla plecaka i rodziny plecaków trekkingowych:
Rodzina 01.06 – 30.06: 46% progresji obrotu
Plecak Trek w tym samym czasie: 220% progresji obrotu (55 sztuk sprzedanych).
Rodzina 01.07 – 18.07 (czas życia wideo na YT): 48% progresji obrotu
Plecak Trek w tym samym czasie: 154% progresji obrotu (57 sztuk sprzedanych).
Komunikacja jakości naszych topowych produktów przekłada się więc zarówno na produkt, jak i całą kategorię! 🙂
W lipcu podkreślamy zalety butów do wspinaczki Simond Edge: https://www.decathlon.pl/sprawdza-sie-w-sporcie-wspinaczka.html
Oraz pływadełka Caperlan: https://www.decathlon.pl/sprawdza-sie-w-sporcie-wedkarstwo.html
Nice ! Dobra robota!