Czy nasze okularki pływackie sprawdzają się w sporcie? Sprawdź!
W każdym miesiącu prowadzimy kampanię skierowaną do konkretnej grupy osób interesujących się danym sportem, by pokazywać, że nasze produkty są najwyższej jakości oraz posiadają zaawansowane technologicznie rozwiązania. We wrześniu wybór padł na okularki pływackie. To, że nasz sprzęt pływacki sprawdza się w trakcie pływania podkreślaliśmy na przykładzie okularków 900 B-FAST!
Promowane okulary to model 900 B-FAST.
Kampania trwała w dniach 01.09 – 30.09.
Kanały biorące udział w kampanii kierowały ruch do dedykowanej strony kampanii. Sprawdźcie, warto! 🙂
W jakich kanałach byliśmy obecni?
1.Social media
A. Kanwa
Zasięg: 347 361 użytkowników
Liczba kliknięć: 7 0977
B. Videolinkpost
Zasięg: 94 064 użytkowników
Liczba kliknięć: 4 523
C. Photolinkpost
Zasięg: 235 072 użytkowników
Liczba kliknięć: 1 894
D. Instagram Stories
Zasięg: 281 103 użytkowników
Liczba kliknięć: 902
E. Reklama statyczna
Zasięg: 136 262 użytkowników
Liczba kliknięć: 1591
Obrót w e-sklepie: 19 018 zł
Łącznie wszystkie materiały w social mediach wygenerowały obrót 49 774.97 zł.
2. Działania display w programatiku
Wyświetlenia: 573 6621
Kliknięcia: 1531
3. Rich media – rich media są rozszerzonym i bardziej kreatywnym w wykonaniu displayem. Przykład naszej kreacji poniżej:
Przykłady obecności w mediach sportowych:
Wyświetlenia: 260 658
Kliknięcia: 11 011
4. Komunikacja wizerunkowa na Instagramie
Jak wyglądała sprzedaż okularków w trakcie kampanii? W całym DPU udało się sprzedać 291 sztuk okularków 900 B-Fast, co dało obrót: 26 257 zł
W razie jakichkolwiek pytań, jestem do dyspozycji! 🙂