NAMASTE – pokazujemy jogę w Decathlon!
Cześć,
czerwiec był w Decathlon miesiącem jogi – po raz pierwszy w historii mówiliśmy o jodze tak głośno i szeroko.
Ale od początku… 😉
Właściwie już od kwietnia kładliśmy podwaliny pod czerwcową akcję – przeredagowaliśmy opisy jogowe na stronie decathlon.pl, rozesłaliśmy nasze produkty do jogowych influencerek (anatomiajogi, portalyogi, aldonajoga), które testowały i opisywały nasze produkty, dodatkowo pokazaliśmy ofertę jogową na GO Active Show, a to była tylko rozgrzewka przed czerwcem 🙂
A teraz do meritum…
W czerwcu pojawiliśmy się w największych serwisach związanych z jogą.
1. Okładka w magazynie joga, którego nakład wynosi 35 000 egzemplarzy.
(Paulia Holtz jest w naszym butelkowo zielonym komplecie)
dodatkowo reklama w tym magazynie:
+ konkurs pod którym zebraliśmy ponad 200 interakcji:
2. recencja naszych dwóch mat na portalu bosonamacie:
3. wspólpraca z @portalyogi (ponad 34 k followersów)
oraz @anatomiajogi (6885 follwersów)
4. Dodatkowo zaprosiliśmy joginów i joginki do wspólnej rozgrzewki przed dniem jogi.
Codziennie, na dedykowanym LP pokazywaliśmy nową asanę i zachęcaliśmy do rozpoczęcia przygody z jogą – https://www.decathlon.pl/sprawdzsiewjodze.html
Następnie w imieniu osób, które postanawiły rozgrzać się z nami przed Międzynarodowym Dniem Jogi obiecaliśmy posadzić drzewo.
Ostatecznie dołączyło do nas 214 osób. Sadzenie drzew odbędzie się we wrześniu w Krakowie. Chcemy ściągnąć na nie jogową influencerkę z Krakowa, z którą przed sadzeniem przeprowadzimy jogową praktykę. Będę Was informowała o szczegółach.
5. I last but not least, w tym roku byliśmy partnerem Międzynarodowego Dnia Jogi.
Dodatkowo Dnie Jogi odbyły się lokalnie w 5 miastach Polski – Słupsku, Białymstoku, Toruniu, Rzeszowie i Opolu– wielkie brawa dla dziewczyn za organizację!
Równolegle na naszych SM prowadziliśmy także kampainę sprzedażową:
Produktami hero były mata studio 5 mm, kolekcja bezszwowa i klocki korkowe które zrobiły 53,47% progresji podczas kampanii.
I jeśli chodzi o sprzedaż w internecie to w trakcie trwania kampanii zanotowaliśmy ponad 660 sprzedaży na łączną wartość blisko 70 000 zł.
Ostatecznie joga zakończyła czerwiec z progresją + 18,26%
Akcja ta miała jednak głównie cele wizerunkowe. Chcieliśmy, aby po czerwcu nikt nie miał wątpliwości, że joga w Decathlon istnieje, a co ważniejsze, że sprawdza się w każdej asanie 🙂 Powodzenie akcji będziemy mierzyć też wynikami w lipcu i sierpniu, także bądźcie czujni i teraz pokażcie jogę w sklepach, a przekonacie się jaki drzemie w niej potencjał.
Powodzenia!