Fanpejdż Kalenji by Decathlon PL – podsumowanie stycznia
Rok 2019 będzie dla nas wielkim wyzwaniem i jednocześnie ogromną szansą.
Fanpejdż wchodzi na wyższy poziom.
W styczniu ustaliliśmy projekt na rok 2019-ty (wybraliśy produkty hero, które będziemy promować)
i zapilotowaliśmy budżet (20.000 zł na facebookowe działania promocyjne).
Jak wyglądał styczeń w liczbach?
Wzrost fanów z około 15,500 do 15,953
Tak prezentował się najpopularniejszy, styczniowy wpis:
W styczniu na działanie promocyjne wydałem około 450 złotych
[pozyskiwanie fanów, zwiększanie zasięgów odbiorców postów].
Luty będzie przełomowy, ponieważ rozpoczynamy współprace z domem mediowym Mullen
Love MediaHub Warsaw, który będzie pomagał optymalizować działania i monetyzować je.
W kolejnych miesiącach będziemy analizować zarobki, jakie generuje fanpejdż.
Podziękowania dla Dariusza Frużyńskiego, Mikołaja Chrustowskiego, Arkadiusza Ostaszewskiego,
Krzysztofa Gońki. Panowie wspierają moje działania i razem ustalamy kierunek,
by działania komunikacyjne na wielu kanałach były spójne.
Specjalne podziękowania dla Pawła Kowalika, który przez ostatnie dwa lata, mentorował mnie.
Kolejny raport za miesiąc, do usłyszenia!