Fanpejdż Kalenji by Decathlon PL – podsumowanie lutego
Luty był przełomowym miesiącem, bo po raz pierwszy od 3 lat, podjęliśmy współpracę z domem mediowym.
Mullen Lowe Media wspiera i maksymalizuje efekty naszych działań.
Jak wyglądał luty w liczbach?
Wzrost fanów z około 15,953 do poziomu ponad 16 tysięcy.
Pod koniec marca będziemy atakować 17 tysięcy.
Tak prezentował się najpopularniejszy wpis:
(pół tysiąca reakcji!)
Reakcje pod postami dzień po dniu:
Czas na „gwóźdź programu” czyli pierwsza kampania reklamowa!
Bohaterem drugiej połowy lutego byłybuty Kiprun Fast.
Kampania składała się z dwóch oddzielnych reklam.
Być może na Facebooku widziałaś/widziałeś ją, jeśli w swoich zainteresowaniach masz bieganie.
Ich celem nie były „lajki” pod postami, a skłonienie odbiorców do kliknięcia w nie.
Kliknięcie powodowało przekierowanie na ten produkt:
Okres kampanii to końcówka lutego, a na poniższym wykresie możecie dostrzec wystrzał oglądalności promowanego przez Nas produktu.
Reklama została wyświetlona 130 tysięcy razy, 60 tysięcy osobom.
2,5 tysiąca osób kliknęło w link, który doprowadził je na stronę produktu.
Nie mamy szczegółowych informacji sprzedażowych,
to co wiemy, że zainwestowane 800 zł w kampanie zwróciło się.
To co wygraliśmy, a czego się nie da zmierzyć,
na pewno uwaga odbiorców skupiona na naszej marce i technicznym produkcie.
To dopiero początki naszych tegorocznych podbojów.
Teraz dopiero ruszamy z kopyta, zaczął się marzec i wystartowała kampania Kiprun Ultralight,
a w kolejnych dniach następne produkty hero!
Wkrótce poinformuje Was o powodzeniu akcji.
P.S. W sprawach social-media, możecie liczyć na moją pomoc.
Lider Sportu Bieganie w Decathlon Rumia
Marek.Grzegory@decathlon.com
Mały szczegół, w opisie jest Kiprun Fast, a na zdjęciach odpowiednio Long i Kiprace. Taki był cel czy to przypadek?
Longi niemal niewidoczne, zwłaszcza, że nie są to jakieś oszałamiające rozdzielczości zdjęć, natomiast foto z Race’ami idealnie pasowało do kreacji karuzeli. Kreacje wykonała firma na zlecenie i dla nich to są różnice niedostrzegalne, natomiast przy kampanii z Ultralight, to ja wziąłem na siebie wybór grafik i tam już masz pełną spójność i wszystkie kolejne również będą wybrane przeze mnie.
Brawo za czujność 🙂
Bardzo dobra robota Marek! 🙂
Dzięki za pomoc! 🙂