The best of 2018 – Kalenji [komunikacja]
Rok 2018 to już historia. Czas na telegraficzne podsumowanie tego, co działo się w komunikacji Kalenji by Decathlon.
—
Materiały video – II Obóz Kalenji by Decathlon [zima 2018]
Gazele Kalenji w akcji. Średnio filmiki zbierały ~5 tys. wyświetleń, liczba interakcji: grubo ponad 100. WOW, to się nazywa drużyna z parciem na szkło!
więcej [tutaj]
—
Prezentacja linii KIPRUN: foto/video/tekst [wiosna 2018]
Nowe modele butów do biegania zaawansowanego: KIPRUN Fast i KIPRUN Long wymagały odpowiedniego „zamieszania” wokół nich. W roli eksperta i rezenzenta – redaktor naczelny bieganie.pl, Adam Klein. Wiele komentarzy, wysokie zainteresowanie naszymi flagowymi produktami.
więcej [tutaj]
—
Okładka + materiał z Przemysławem Dąbrowskim [marzec 2018]
Nie ma lepszego miejsca na prezentację pasjonatów biegania i produktów Kalenji, jak magazyn Bieganie. Akcja #wybieramkiprun ruszyła z kopyta! Zasięg: ~7-9 tys. biegaczy.
więcej [tutaj]
—
Fast czy Long? [kwiecień 2018]
Poniżej jeden z wielu przykładów materiałów, które pojawiły się sieci o KIPRUNach. Artykuły stworzone przez użytkowników do użytkowników. Średni zasięg takiego materiału: 2 do 4 tys. biegaczy.
więcej [tutaj]
—
Dotrzeć do trailowców (i przekonać ich do naszych produktów) [czerwiec 2018]
Zaznaczaliśmy również swoją obecność w wąskich społecznościach biegaczy, typu trailowcy. Najlepiej w tym gronie czuł się nie kto inny, jak Mateusz Oracz z Poznań Franowo. Poniżej jeden z przykładów jego zaangażowania w promowaniu techniczności naszych produktów i „rozpychania” się w środowisku trailowym. Bez litości [reklama -> fanpage Mateusza tutaj]! 😀
więcej [tutaj]
—
Sporty nieznane – Orienteering [lipiec-sierpień 2018]
Orienteering, w tym biegi na orientację to może i mały sport, ale nasze działania zostały dostrzeżone przez kolegów z innych Decathlonów. Poniżej nasz materiał wykorzystany w komunikacji POS we Francji z naszymi pracownikami, Krzyśkiem Rzeńcą i Martą Kurek:
więcej [tutaj]
—
Materiały fotograficzne – sesja AW18 [jesień 2018]
Nie sposób nie wspomnieć też o sesjach zdjęciowych z naszymi pasjonatami w rolach głównych. Dostarczyły nam one mnóstwo świetnych materiałów, które były wykorzystywane wszędzie, gdzie się tylko dało.
—
Materiały, materiały, materiały… [jesień-zima 2018]
Drużyna Arka Ostaszewskiego podczas zgrupowania w Szklarskiej Porębie dostarczyła nam wielu przydatnych materiałów, które zostały „skonsumowane” przez DecaBloga i media społecznościowe. W tym miejscu podziękowania należą się również Adrianowi Parchimowiczowi oraz Krzyśkowi Gońce, którzy dzielnie na w tym wspierali <oklasky!>
źródło [tutaj]
—
Powyższe, to tylko niewielki wycinek tego, co się działo w komunikacji Kalenji by Decathlon w 2018 roku. Jeśli temat Cię zaintresował i chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij [TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ]. Znajdziesz tam bardziej szczegółowe informacje.
W razie pytań/wątpliwości –> pawel.kowalik@decathlon.com
—
Postscriptum
W Nowym – 2019 – Roku ster komunikacji Biegania online/offline przejmuje Mikołaj Chrustowski (mikolaj.chrustowski@decathlon.com). Dlatego też do niego kierujcie wszelkie zapytania związane z #komunikacja_kalenji. Jako Kierownik Kategorii E-commerce będę czuwał nad biznesem online: Biegania, Chodzienia oraz Sportów Rakietowych.
Niech moc będzie z nami w 2019 roku, a KIPRUNy na nogach!
Paweł