SZTUKA PŁYWANIA – wiemy, że na finiszu decydują detale
Hej,
we zeszłą środę ruszyła akcja techniczna Sztuka Pływania mająca na cleu zmianę naszego wizerunku wśród regularnych pływaków.
Dlaczego właśnie chcemy komunikować się z nimi?
Bo rozumiemy…
…godziny spędzone na pływalni. Ciągłe dążenie do doskonałości. Wytrwałą pracę nad detalami. oddech skupienie, ułożenie ręki.
Na finiszu to one decydują o zwycięstwie. Wiemy to, dlatego tworzymy sprzęt, który pozwala doskonalić swoją sztukę pływania.
Kampania podzielona jest na trzy fazy:
- promo na IS wizerunkowych filmików z naszymi LOSLami – Karoliną, Martyną i Pawłem.
- we środę dodajemy do tego LP, gdzie promujemy ideę akcji, nasz sprzęt, konkurs oraz zachęcamy do wzięcia udziałów w zawodach masters. W konkursie do wygrania jest 15x nasz sprzęt, oraz nagrody gwarantowane w spotaci planów treningowych przygotowanych przez espertów z naszego NABAIJI TEAM.
- kampania sprzedażowa, która mamy nadzieję, zachęci więcej osób do kupowania naszego sprzętu
Dodatkowo chcemy, aby akcja miała swoje przełożenie w sklepach, dlatego w tym tygodniu przyjadą do Was plansze oraz plany trenigowe, które zamawialiście.
A do tego Ania Matulczyk przygotowuje możliwość pobrania planów treningowych z poszczególnych kart produktów z naszej strony internetowej.
Cała akcja trwa do 3.11.2019, planujemy ponad milion odsłon naszych wideo oraz 2000 zgłoszeń w konkursie!!!
Wierzę, że SZTUKA PŁYWANIA pozwoli nam na zwiększenie świadomości marki i Decathlonu wśród pływaków oraz przyczyni się do dobrych wyników sprzętu w październiku.
Powodzenia!
A w razie pytań – jestem!