Nowa procedura – zwroty spoza gamy
Cześć wszystkim!
Chcieliśmy podzielić się z Wami ważną informacją – od dziś procesem ZWROTÓW SPOZA GAMY będzie zajmować się dział Customer Service w Omnicommerce.
Kasia Krupa przekazała nam swoją odpowiedzialność w związku z tym proszę nie dołączajcie @katarzyna.krupa@decathlon.com Kasi już do wiadomości o zwrotach spoza gamy!
Aby usprawnić proces i zapewnić szybki zwrot dla klienta stworzyliśmy nowy adres mailowy, na który od dziś proszę abyście wysyłali wszystkie @ dotyczące zwrotów spoza gamy!
Nowy adres mailowy to:
W tytule maila wystarczy wpisać tylko numer zamówienia.
Dzięki temu żadna wiadomość, a przez to żaden klient nie zostanie przez nas pominięty!
Proszę od dziś stosować się do nowych procedur.
W razie wszelkich pytań zapraszam Was do kontaktu ze mną- @AGATA PIORCZYNSKA lub z @Robert LAZUGA -VARSO1149-
Dla przypomnienia PODNIK ZWROTY SPOZA GAMY.
Liczmy na wspólną współpracę i życzymy miłego dnia!
– Agata, Koordynator projektów e-commerce