Czy Decathlon sprawdza się w sporcie? SPRAWDŹ!
Oczywiście! Ten claim towarzyszy nam od początku kwietnia. Czy poprzestaliśmy na komunikacji jakości naszych produktów na jednej kampanii telewizyjnej? Oczywiście, że NIE!
Jednym z celów na ten rok dla działań marketingowych jest budowanie wizerunku Decathlon jako producenta jakościowego sprzętu sportowego, który sprawdza się w sporcie użytkowników niezależnie od ich stopnia zaawansowania.
Dlatego też, w każdym miesiącu równolegle do kampanii OPCO prowadzimy kampanię SUPERIORITY. Co ma na celu? Przekazujemy konkretnej grupie docelowej zorientowanej wokół danego sportu informacje o tym, że Decathlon czuwa nad całym procesem powstawania produktów dostępnych w naszych sklepach od początku do końca. PROJEKTUJEMY, TESTUJEMY i PRODUKUJEMY, a przy okazji chwalimy się właściwościami technicznymi naszych produktów.
Skoro mamy budować obraz jakościowego producenta, potrzebujemy do tego jakościowego kontentu.
W maju podkreślaliśmy walory naszej hulajnogi OXELO 3.6 MF. W tym celu stworzyliśmy dedykowaną stronę www: https://www.decathlon.pl/sprawdza-sie-w-sporcie-hulajnoga.html
Ruch na tę stronę kierowaliśmy z wielu kanałów, m.in:
1. Facebook
bit.ly/videohulajnoga
bit.ly/hulajnogalinkpost
Kolekcja (pełnoekranowy format tylko na telefony komórkowe):
Zasięg: 565 tysięcy użytkowników na FB
Liczba przejść na LP akcji ze wszystkich materiałów: 17,5 tysiąca
2. Instagram:
Materiały mówiące o jakości i sprawdzaniu się na naszej hulajnodze:
Oraz Instagram Stories:
Zasięg w stories: 389 tysięcy użytkowników
Liczba przejść na LP: 2700
3. Snapchat – ze względu na swoją specyfikę okazał się jednym z najlepiej działających kanałów:
Zasięg: 54 tysiące użytkowników
Przejścia na LP: 3500 kliknięć
4. Mailing do naszych lojalnych klientów:
Maila z hulajnogą 3.6 MF otworzyło prawie 2100 osób!
Bezpośredni obrót po kliknięciu z tego mailingu: ponad 16 tysięcy zł obrotu.
A jak wyglądąła sprzedaż hulajnogi w Internecie?
27.04 – 08.05 – 503 szt +440% ilość
09.05 – 24.05 – 526 szt +202% ilość
25.05 – 01.06 – 827 szt +594% ilość
W gorącym dla nas okresie przed Dniem Dziecka (30.05 – 01.06):
A wraz z początkiem kampanii OPCO z plecakami, wzięliśmy na tapetę plecak Forclaz TREK 500!
Użytkownicy trekkingu mogą dowiedzieć się, jak sprawdza się w sporcie tutaj:
https://www.decathlon.pl/plecak.html
Zachęcam też do przejrzenia pierwszego formatu kierującego ruch na stronę. UWAGA, otwierać tylko na MOBILE!
https://fb.me/1G9qTybD0gJXE5T
Wraz z Gosią Anikin będziemy pracować nad tym, w jaki sposób pokazać produkty SUPERIORITY w sklepach stacjonarnych 🙂
Więcej informacji wkrótce! 🙂