TO DO LISTopad, czyli OPCO Cardio
Cześć Polsko,
już za tydzień ruszamy z kolejną akcją handlową.
Zebrałam tutaj kilka najważniejszych elementów do przygotowania kampanii. Jeśli tylko wcielicie je w życie – zwiększacie swoją sansę na sukces w listopadzie…
… który jest właściwie „ martwym” okresem biznesowym. W obliczu minionego powrotu do sportu i klubów, a przed nadciągającymi świętami z
szaro-burą aurą na zewnątrz wypada dość blado. Do tej pory nigdy nie komunikowaliśmy nic globalnie w tym miesiącu – może być to zatem dla
nas szansa na zwiększenie trafficu do sklepów i pokazanie, że niezależnie od aury – możemy zrobić fajne wyniki 🙂
A planujemy to osiągnać dzięki kampanii z LEGGISNAMI CARDIO 500
START: 04.11.2019 – kampania TV i digital KONIEC AKCJI: 24.11.2019
Cel kampanii
To oczywiście wzmożony traffic do sklepów i na stronę.
W tym okresie przewidujemy + 50% progresji na kolekcji 500.
Poniżej lista działań, które sprawią, że listopad będzie petardą!
Sprawdź, czy wszystko już wiesz 🙂
1. Selekcja produktów hero – mamy czym się pochwalić – sprawdźcie sami ?
2. Kampania TV – jak już wspomniałam wyżej od 04.11. będziemy obecni w TV z reklamą legginsów CARDIO 500 (do obejrzenia tutaj)
3. Kampania online – W sumie planujemy ponad 6 mln odsłon naszych reklam w internetach !!! ?
a) strona www.decathlon.pl – baner główny z naszym KV, linkujący do butiku z selekcją
b) będziemy mocno podbijać nasze produkty m.in. w programmaticu (onet, interia, wp), displayu, na olx, a tym razem także na portalach modowo-lifestylowych oraz np women’s health.
c) Social media – nasz facebook i instagram
4. Mailingi z naszymi produktami HERO. Zachęcam także do wysyłania @ z INTERACTA -> sprawdźcie jakie to proste
5. Komunikacja w sklepach
a) Stand z legginsami+ niskie metry z zapasem (wysyłka materiałów jutro)
rekomedujemy pokazanie na standzie całego manekina w legginsach + staniku/ew. topie
b) Plansze na TG z ze stanikami, legginsami i akcesoriami
c) LCD – pliki wrzucę na serwer do końca tygodnia
d) PARKINGI
Zamówienie komunikacji – dziękuję za wypełnienie! Garmont planuje wysyłkę jutro ?
Zadbajcie o widoczność produktów z akcji w sklepie i pochwalcie się fotkami i Waszymi pomysłami na ich prezentację, bo wiem, że macie ich naprawdę sporo!
Załączam też zalecenia handlowe na listopad
W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Waszej dyspozycji.
Udanego handlu!