CONCUR-aktualizacja (konto bankowe, dostęp dla nowych pracowników)
Cześć,
od tego miesiąca obowiązują dwie nowe zasady:
1. Profile pracowników w Concur tworzone są automatycznie trzeciego dnia roboczego każdego miesiąca na podstawie danych z systemu płacowego. Tym samym w pierwszym kalendarzowym miesiącu pracy nie możesz rozliczyć się w Concur, ponieważ profil nie jest jeszcze utworzony. Natomiast jeśli pracujesz dłużej, profil jest utworzony i możesz korzystać z systemu. W przypadku problemów z dostępem skorzystaj z FAQ CONCUR lub/i materiałów dostępnych na intranecie w zakładce Dział Finansowy.
2. Koszty rozliczone w Concur są zwracane przelewem na konto bankowe wskazane do przelewu pensji. Nie ma możliwości wyboru innego konta. Profile osób, które do tej pory otrzymywały zwrot na inne konto niż pensje, zostały zmodyfikowane i kolejne przelewy za rozliczenia w Concur będą wykonywane na to samo konto co pensja.