PREMIA
W Decathlon jak w sporcie – wierzymy w to, że należy świętować i nagradzać każdy mecz. Dla Nas mecz to każdy miesiąc, dlatego na każdym stanowisku, każdy pracownik ma możliwość zdobycia PREMII MIESIĘCZNEJ.
Sensem premii miesięcznej jest umacnianie pracy zespołowej, dlatego zawsze jest ona oparta o wskaźniki kolektywne. Jednocześnie premia, ma wspierać strategię firmy, dlatego co roku dobieramy takie wskaźniki, aby motywowały i wspierały zespołowy wysiłek w transformację naszego modelu biznesowego.
Rozwój modeli biznesowych opartych o zasady Gospodarki Obiegu Zamkniętego jest ważny dla naszej firmy nie tylko ze względu na drogę do neutralności klimatycznej w 2050 czy rosnące ceny surowców. To również świetny sposób na wzbogacenie doświadczeń obecnych i pozyskanie nowych Klientów oraz danie im powodu do częstszych wizyt w Decathlon. Wielokrotne wykorzystanie produktów dzięki Decathlon Rent, skup i sprzedaż używanych produktów za pośrednictwem BuyBack i 2ndLife, naprawa i konserwacja sprzętu sportowego w serwisach Decathlon czy przy pomocy support.decathlon.pl i naszych części zamiennych to powody, dla których przyciągniemy Klientów do ekosystemu Decathlon i rozwiniemy swój biznes.
Jasnym sygnałem, podkreślającym intencje firmy jest powiązanie premii miesięcznej dla wszystkich Decathlończyków z udziałem zrównoważonego obrotu.
Premia miesięczna:
Od MARCA system premiowania będzie uwzględniał realizację progresji obrotu Omnichannel oraz dodatkowo realizację udziału % Circular Economy. Możliwość uzyskania premii w skali miesiąca pozostaje na poziomie 0 – 10% jak w roku 2022.
Reasumując:
- Progresja obrotu Omnichannel → max 7% premii
- Realizacja % udziału CE → max 3% premii
Szczegóły dotyczące konkretnych widełek dla wyżej wymienionych wskaźników przedstawią Wam Liderzy Jednostek.